Siuntos pristatomos nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val. Šeštadieniais siuntas pristatome tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje. Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo to, kurioje kurjerio aptarnaujamo maršruto vietoje yra adresatas. Jei norite sužinoti tikslesnę siuntos pristatymo valandą galite kreiptis į kurjerį SMS žinutėje nurodytų numeriu arba į Klientų aptarnavimo skyrių nurodytais kontaktais čia.

Jei siuntą reikia išsiųsti skubiai, o Jūs nesudarę su Venipak sutarties pasinaudokite galimybe išsiųsti siuntą apmokėjus už siuntimą internetu Venipak savitarnos dalyje fast.venipak.com.

Pasirinkus siuntėjo bei gavėjo šalį, įrašius pašto kodus, svorį bei siuntos išmatavimus sistema paskaičiuoja ir pateikia kelis kainų variantus, iš kurių galite pasirinkti tinkamiausią Jums. Užpildžius siuntėjo, gavėjo bei mokėtojo duomenis sistema nukreips Jus į Jūsų pasirinktą banką kur galėsite atlikti mokėjimą taip patvirtindami užsakymą. Po apmokėjimo atsiųsime Jums el.paštu siuntos dokumentus bei sąskaitą faktūrą.

Siuntos pristatymo adresas keičiamas kitą d.d. po siuntos įteikimo vairuotojui. Tokiu atveju, siuntos pristatymas nusikelia 1 darbo dienai. Naują adresą galite atsiųsti mums el. paštu [email protected] arba pasakyti paskambinus bendruoju telefono numeriu 8 700 55221.

Klientas turėdamas sutartį su Venipak siuntimą gali užregistruoti prisijungęs prie savo venipak paskyros. Pirmiausiai užregistruojami yra lipdukai ir sukuriamas siuntų sąrašas (Užregistruoti siuntas -> Naujas siuntimas -> Sukurti naują -> Nauja siunta).

Supakavus siuntas ir paruošus siuntos dokumentus (suklijavus lipdukus bei atsispausdinus siuntų sąrašą) daromas kurjerio iškvietimas (Iškviesti kurjerį -> Naujas iškvietimas).

Siuntos kelią galite stebėti mūsų internetiniame puslapyje venipak.lt turėdami siuntos/pakuotės numerį.

Klientas turėdamas sutartį su Venipak pretenziją gali pateikti prisijungęs prie savo venipak paskyros (Ataskaitos -> Pretenzijų ataskaita -> Pateikti pretenziją). Klientas be sutarties turi užpildyti pretenzijos formą, kurią gali atsisiųsti čia. Abejais atvejais, pateikiant pretenziją būtina prisegti nuotraukas, savikainos dokumentą ar sąskaitą faktūrą pagrindžiančią prašomos kompensuoti sumos dydį.

Norėdami pasirašyti sutartį su VENIPAK LIETUVA, sužinoti siuntų transportavimo sąlygas bei gauti kainoraštį prašome kreiptis į Pardavimų skyrių šiais kontaktais: Rita Kindurytė ([email protected], +370 614 73241).

Klientas siekdamas užtikrinti saugų savo siuntos transportavimą privalo susipažinti su Venipak siuntų pakavimo taisyklėmis, kurias gali rasti čia: Tinkamas pakavimas.

Siuntų pristatymą ir jų surinkimą vykdome visame pasaulyje. Daugiau informacijos teiraukitės jūsų įmonę aptarnaujančio vadybininko arba el. paštu [email protected].

Siuntas atsiimti iš pick up punktų galite per 5 dienas nuo atsiėmimo kodo gavimo sms žinute. Detalesnę informaciją galite rasti čia: Pickup siuntų taškai.

Siuntas atsiimti iš VENIPAK paštomato galite per 7 dienas nuo PIN kodo gavimo sms žinute. Atsiimdami siuntas iš VENIPAK paštomato suveskite ekrane PIN kodą arba nuskenuokite QR kodą.

Atsiimti iš LP EXPRESS paštomato galite per 2 dienos nuo PIN kodo gavimo.

Siuntos numerį VENIPAK siunčia iš vakaro ir pristatymo dieną SMS žinute. Taip pat, siuntos numerį Jums gali suteikti siuntėjas.

Jei siuntos pristatymo dieną nebūsite nurodytu adresu, siuntą galime palikti artimiausiame paštomate ar atsiėmimo punkte. Tai suderinti galite su siuntą pristatančiu kurjeriu arba susisiekę su mumis kontaktais 8 700 55221, [email protected].

Nepasirinkus nei vieno iš aukščiau išvardintų variantų, siuntos pristatymas nusikelia kitai d.d.