Prisijungimas
Įmonės prevencinės priemonės karantino metu
Siekdami apsaugoti savo klientus ir darbuotojus, vykdome bekontaktį siuntų pristatymą. Tai reiškia, jog siuntos perdavimo procedūra bus atliekama laikantis saugaus 2 metrų atstumo tarp kurjerio ir gavėjo.
- Karantino metu suteikiame visas apsaugos priemones darbuotojams: kurjeriai aprūpinami kvėpavimo takų apsaugos kaukėmis ir pirštinėmis.
- Karantino metu įpareigojame kurjerius laikytis papildomos asmeninės ir darbinės higienos: po kiekvieno fizinio kontakto kurjeriai dezinfekuoja rankas ir skenerius, terminaluose kurjeriams nuolat matuojama kūno temperatūra.
- Karantino metu terminaluose įvedami technologiniai pakeitimai, siekiant išvengti fizinio kontakto siuntų pristatymo metu, apie kuriuos informuosime artimiausiu metu.
- Vadovaujantis oficialių institucijų rekomendacijomis, bendrovės administracija karantino metu dirba nuotoliniu būdu, atšaukiamos komandiruotės ir fiziniai susirinkimai.
COD pinigų surinkimas Latvijoje ir Estijoje
Latvijoje COD pinigų surinkimas vyksta kaip įprastai, Estijoje už COD galima atsiskaityti tik banko kortelėmis. Klientams rekomenduojama atsiskaityti už pirkinius internetinėje parduotuvėje pirkimo metu arba mokėjimo kortele kurjeriui.
Siuntų vėlavimas
Ženkliai padidėjus siuntų skaičiui kitos dienos pristatymas tampa labai sudėtingas – numatome galimą siuntų vėlavimą nuo 1 iki 2 darbo dienų. Dedame visas pastangas siekdami išlaikyti įsipareigojimą siuntas pristatyti laiku bei įprastine tvarka, tačiau prašome Jūsų kantrybės ir supratimo, jei siuntų pristatymas šiek tiek vėluoja dėl aplinkybių, kurių Venipak negali kontroliuoti.
Atsiskaitymas grynaisiais pinigais
Karantino laikotarpiu siuntų gavėjai už paslaugas pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.
Siuntos į/iš Latviją ir Estiją
Siekiame, kad visi siuntiniai pasiektų gavėjus laiku. Baltijos regiono siuntų pristatymas į Lietuvą iš Latvijos ir Estijos ir į Latviją ir Estiją vykdomas įprastai, tačiau galimi siuntų vėlavimai dėl susidariusių eilių pasienyje ir sustiprintos kontrolės.
Klientų aptarnavimo skyriaus darbas
Klientų aptarnavimo skyriaus darbas vyksta įprastai, tačiau dėl ženkliai išaugusių užklausų kiekio atsakymas gali užtrukti iki 2 d.d. Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už kantrybę.
Atsiskaitymas už paslaugas
2020 balandžio 10 d. keičiasi atsiskaitymo sąlygų modelis, kurio pagrindu atsiskaitymai su Venipak Lietuva, UAB bus dažnesni t.y. sąskaitas – faktūras Jums pateiksime 3 (tris) kartus per mėnesį apmokestinamuoju laikotarpiu laikant 10 (dešimties) kalendorinių dienų intervalą, kartu suteikiant Jums 10 (dešimties) kalendorinių dienų apmokėjimo terminą kiekvienai sąskaitai – faktūrai (nuo sąskaitos – faktūros išrašymo datos). Sąskaitos – faktūros bus išstatomos tik už faktiškai suteiktas paslaugas iki sąskaitos – faktūros išrašymo dienos.
Sutarties prieduose numatytas priemokas įvardintas kaip (i) “Kita nuolaida” (kodas NUOLAIDA2); (ii) “VENIPAK ONLINE atblokavimo mokestis“; (iii) „COD korekcijos“; (iv) „Mokestis už iVAZ duomenų pateikimą“; (v) „Mokestis už dokumentų peržiūrą internete“; (vi) „Mokestis už užsakymų pateikimą telefonu“ bus pateikiamos tik kartu su paskutinės einamojo mėnesio dienos sąskaita, tuo tarpu kitos Sutarties priede numatytos priemokos bus teikiamos su kiekviena sąskaita – faktūra, įvertinant faktinį priemokos dydį.
Klientams, kuriems pagal Sutartį iki šios dienos buvo taikomas minimalus Sutarties paslaugų mokestis šiuo laikinu periodu nebus taikomas ir sąskaitos analogišku dešimties dienų intervalu bus išstatomos už faktiškai suteiktas paslaugas.
Pasikeitus situacijai mes įsipareigojame grįžti prie standartinių ir priimtinesnių atsiskaitymo terminų.